Welkom

2017-02-26 05.52.54 1.jpgHeel vroeger, toen ik nog in de eerste klas van de middelbare school zat, schreef ik bijna dagelijks op mijn blog genaamd MBB-style. Ik schreef over alles wat ik leuk vond. Als ik een nieuwe nagellak kocht dacht ik meteen aan mijn blog, want daar moest ik zeker een artikel over gaan schrijven! Maar ook mijn vakanties, outfitjes en favoriete YouTubers kwamen regelmatig ter spraken.

Toch stopte ik doordat ik commentaar kreeg en mensen niet begrepen waarom ik het leuk vond. Daarna heb ik een heleboel pogingen gedaan om het bloggen weer op te pakken, maar dat wilde steeds niet lukken. Ik eiste van mezelf dat ik iedere dag een artikel online had staan. Dat is niet te doen als je daarnaast studeert,  een vriend hebt, een heleboel lieve vrienden en vriendinnen hebt waarmee je regelmatig afspreekt, twee bijbaantjes hebt en 3 avonden in de week sport.

Ondanks de verschillende keren dat ik stopte met bloggen, begon het toch weer enorm te kriebelen om te schrijven. Ik miste het maken van de perfecte foto voor bij dat ene artikel en de laatste tijd kwamen er regelmatig teksten in mijn hoofd die ik gewoon kwijt moest. Kortom: genoeg redenen om het gewoon nog één (laatste?) keer te proberen.

Op deze blog zal ik dus niet dagelijks gaan bloggen, maar mijn doel is wel om ongeveer één keer in de drie dagen een artikel online te zetten. De artikels die je op mijn blog kunt verwachten zullen over van alles en nog wat gaan. Zo zal ik artikels gaan schrijven over mijn bullet journal, over de reisjes die ik maak, maaltijden die ik als studentje vaak eet en dingen die ik ooit hoop te bereiken. Kortom er is inspiratie genoeg.

Op 3 maart zal het allereerste échte artikel online komen.

Liefs,
Marielle

2 gedachtes over “Welkom

  1. Kimdy zegt:

    Super leuk dat je weer bent begonnen met bloggen! 😀 Bloggen blijft leuk! Ik heb hiervoor ook een tijd lang een blog gehad maar dat bloede een beetje dood, totdat ik samen met mijn vriend besloot te gaan bloggen want ik miste het zo! Ik ben blij dat we die stap hebben gezet want ik word er elke dag nog blij van.

    Like

Geef een reactie

