Update: day zero project

IMG_3282.JPG
Inmiddels is het alweer een hele tijd geleden, maar op 5 maart deelde ik mijn Day Zero Project op mijn blog. Een van de doelen is om maandelijks (of in ieder geval met enige regelmaat) een update te schrijven op mijn blog over dit project. Vandaag is het dus zover, ik zal met jullie gaan delen welke doelen er tot nu toe allemaal zijn gelukt én met welke ik bezig ben.
Gehaald
11) Een fotoplakboek maken
Iedereen heeft van vroeger eigenlijk wel wat fotoboeken in de kast liggen. Tegenwoordig zijn eigenlijk alle foto’s zo goed als online opgeslagen en dat vind ik stom. Niks is namelijk leuker dan een dagje oude fotoboeken bekijken. Ik ben dus weer begonnen met het opplakken van mijn foto’s en ik hoop dat ik dat nog heel lang vol ga houden. Zodat ik later niet alleen fotoboeken heb van mijn kindertijd, maar ook van mijn studententijd! Hoe leuk zou dat zijn.
IMG_3350.JPG29) Mama verrassen

57) Een loterij lot kopen
Met oud en nieuw besloot ik mijn allereerste lot ooit te kopen. Helaas heeft het niet heel veel opgeleverd. Ik betaalde voor het lot 15 euro en het lot leverde mij 5 euro op, die ik overigens nog niet heb opgehaald, dus dat betekent een verlies van 10 euro. Niet heel goed voor een eerste keer, maar ik had ook niks kunnen winnen dus 5 euro is dan toch best leuk haha.

Begonnen
15) 10x naar de film
Op 21 januari bezocht ik samen met mijn vriend Perrin de film Passengers, een hele toffe film over een stel die naar een andere planeet gaat, maar te vroeg wakker wordt uit hun zogenaamde hyperslaap.
Een bioscoop bezoeken is eigenlijk wel meer een ding voor als het slecht weer is buiten, dus ik denk dat ik deze lijst de komende tijd niet zoveel zal aanvullen.

16) 3 Musicals bezoeken
Op 16 februari nam ik mijn moeder als verrassing mee naar de musical The Bodyguard. Echt een hele mooie musical en ik raad je zeker aan om hem te bekijken. De musical speelt echter nog maar tot juni, dus als je er nog naartoe wilt moet je wel opschieten!

18) Films kijken met alle letters van het alfabet
Ik moet bekennen dat ik ervan uit ging dat dit een heel makkelijk doel was en dat ik deze heel snel gehaald zou hebben, maar dat valt nog flink tegen. Heel veel films beginnen namelijk met ‘the…’ en dan telt het dus niet meer voor een andere letter… Daarbij wil ik wel graag leuke films kijken, dus het is echt nog best een uitdaging!
De films die ik tot nu toe heb gezien zijn: Date night (05/02), Finding dory (04/03), Passengers (21/01), Sinister (27/12/2016) en Ted 2 (03/02).

21) 3 Platen kopen
Mijn platenspeler staat op dit moment nog in mijn ouderlijk huis, aangezien ik op dit moment een tijdelijke kamer heb in Utrecht. Daardoor heb ik op dit moment dus nog maar 3 platen en ik vond het wel een leuk doel om daar nog 3 platen aan toe te voegen. Begin maart kwam het album divide (÷) van Ed Sheeran uit en aangezien ik zijn muziek echt ontzettend mooi vond besloot ik zijn plaat te kopen, ondanks het feit dat ik hem dus nog niet zo vaak zou kunnen luisteren.


37)   Met Nanda alle Barista café’s van Nederland bezoeken

Nanda is een hele goede vriendin van mij en we zijn allebei gek op Barista café, mede omdat dat in Alphen eigenlijk het enige echt leuke koffiezaakje is, maar toch. Daarom besloten we dat we alle Barista’s in Nederland een keer wilde bezoeken. Inmiddels zijn dat er 17 en tot nu toe zijn we alleen in een van de twee Barista’s in Alphen. Er is dus nogal wat werk aan de winkel, haha.

44) 1 Polaroid per maand maken om te zien hoe we veranderen.
Inmiddels heb ik zo’n 4 maanden een relatie. Helemaal aan het begin besloot ik dus dat ik elke maand een polaroidfoto met hem wilde maken, zodat we konden zien hoe we veranderden door de maanden heen en zodat je aan het ‘eind’, wanneer dat dan ook mag zijn, een heleboel leuke foto’s hebt om op terug te kijken. Als ik dit een jaar lang vol houd mag ik van mezelf dit doel als geslaagd bestempelen. We hebben tot nu toe polaroids van december tot en met maart.

Zoals je kunt zien ben ik nog niet heel goed bezig geweest als je kijkt naar mijn lijstje. De komende tijd wil ik dan ook de volgende doelen behalen/beginnen: bloggen oppakken, 200 volgers op bloglovin, handlettering leren, een sketchboek vol maken, harde schijf opschonen, een mooi badpak (of bikini) kopen, naar het strand met Perrin en mijn propedeuse halen!

Wat wil jij graag gaan doen de komende tijd?

Liefs,
Marielle

Geef een reactie

