Fotografie | Amsterdam

Processed with VSCO with hb2 preset
Ongeveer twee weken geleden was ik met een van mijn beste vriendinnen Nikki op stap om foto’s te maken in Amsterdam. Ik wilde heel graag mijn portretfotografie verbeteren en omdat er in Amsterdam ontzettend veel mensen zijn leek dit ons de perfecte locatie! In het artikel van vandaag deel ik mijn beste foto’s met jullie!
Processed with VSCO with a6 presetDit is eigenlijk meteen mijn favoriete foto. We waren eigenlijk onderweg naar de stationshal, toen ik nog een keertje omkeek. Ik zag deze meneer met zijn baby lopen en het zag er zo ontzettend leuk uit dat ik er nog wel een foto van móést maken. Mijn camera stond niet meer in de goede stand dus het werd enorm stressen. Het resultaat vind ik zo ontzettend tof, met de tram op de achtergrond en een heleboel mensen die allemaal richting de metro gaan.

Processed with VSCO with b1 presetProcessed with VSCO with hb2 preset
Dit is Nikki, het meisje met wie ik dus op stap was. Het leuke vind ik dat ze hier zelf gewoon aan het kijken was of ze iets zag wat ze op de foto wilde zetten.
Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with hb1 preset
Dit is ook een van mijn favoriete foto’s. Deze mevrouw was zo ontzettend in haar element. Ik moest er gewoon een foto van maken. Het leuke met foto’s maken van mensen als ze het niet door hebben, is dat ze niet ineens gaan lachen. Maar het maakt het natuurlijk ook wel lastiger, want ze blijven niet even stil staan.. Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with hb2 preset
Natuurlijk kon een foto van de grachten niet ontbreken. Lekker typisch, haha. Toch vind ik het wel een hele leuke foto. Voornamelijk omdat hij heel erg tegen viel toen ik op het schermpje van mijn camera keek, maar hij op de laptop ineens toch best scherp was!

Liefs,
Marielle

Geef een reactie

