Hallo juni

SCAN0078

Waar ik een maand geleden nog enthousiast een bericht met de titel “Hallo mei” schreef, is het inmiddels alweer de eerste van Juni. Ik moet bekennen dat de maand mei voorbij gevlogen is en ik eigenlijk wéér veel te weinig heb geschreven. Vorige maand schreef ik bijvoorbeeld over het feit dat ik 19 werd en dat zou gaan vieren in Frankfurt. Komende maand zal daar (hopelijk) een artikeltje over online komen, want jongens wat was dat een leuk weekend. Verder zou ik een EHBO-cursus gaan volgen, wat ik inmiddels met succes heb afgerond en zou mijn vriendje eind mei naar het buitenland gaan voor een maand. Wat betekent dat ik in de maand juni zo goed als “alleen” ben.
Natuurlijk zal ik niet stil zitten en dus vandaag mijn artikeltje met alle dingen die ik de komende maand zal gaan doen!

De maand begint goed met een soort “festival” genaamd Zomerspektakel aan het meer, in Alphen aan den Rijn. Nanda, een van mijn beste vriendinnetjes, vroeg een paar maanden geleden of ik zin had om met haar mee te gaan. Zelf had ik er eigenlijk nog niet echt aan gedacht, maar toen ze het voorstelde vond ik het echt een super leuk idee! Onder andere Guus Meeuwis en Kensington treden op.
Verder zal ik Nanda ook nog een keertje zien als we met een vriendengroep bij het meer gaan chillen en heel misschien bezoeken we ook een nieuwe Barista voor mijn Day Zero Project.

Iets anders heel spannends wat er zal gebeuren in juni, is dat ik ga verhuizen! Ik woon op dit moment al 7 maanden in Utrecht, maar omdat mijn kamer tijdelijk was moest ik opzoek naar iets nieuws. Wonder boven wonder vond ik binnen no time een nieuwe kamer, dus vanaf half juni woon ik in de buurt van Kanaleneiland in Utrecht. Als ik het bloggen deze maand een beetje vol houd zal daarover ook het één en ander verschijnen op mijn blog!

Verder zal de laatste roeiwedstrijd van het jaar zijn, namelijk de Orca Competitie Slotwedstrijden. Dé wedstrijd die door mijn vereniging zal worden georganiseerd. We moeten 1x 1000 meter roeien en 1x 2000 m. Verder zal ik bijna het hele weekend aan het filmen zijn voor Studio Orca (de filmcommissie van de vereniging). Zodra de video af is zal ik die ook zeker delen op mijn blog!

Naast al deze grote dingen is juni ook de maand waarin mijn moeder 50 wordt, Perrin terug komt uit Frankrijk, ik een half jaar een relatie met hem heb, ik een heleboel zal gaan oefenen voor de Nijmeegse vierdaagse, ik misschien mijn propedeuse ga halen en de maand waarin ik hopelijk leer skiffen.

Liefs,
Marielle

Geef een reactie

