Eindelijk, een domein!

2017-06-19 02.21.55 1.jpg
Toen ik ongeveer 11 was kwam ik voor het eerst in aanmerking met het fenomeen “bloggen”. Ik had een blog genaamd MBB-style, waar ik bijna iedere dag schreef over mijn favoriete make-up, films, muziek en youtube video’s. In de tussentijd is er een heleboel gebeurd op blog gebied, maar om een domeinnaam te kopen durfde ik nooit. Daar voor moet je nou eenmaal een hele mooie layout hebben én een heel groot publiek.
Tot een maand geleden was ik daar echt van overtuigd. Het bloggen wilde alleen steeds niet lukken, mede doordat ik mij enorm irriteerde aan het feit dat je altijd .wordpress.com moet typen als je naar mijn blog wilde. Maar ook doordat ik mijn lay-out helemaal niet mooi vond. Dus ik besloot dat het bloggen misschien vanzelf kwam als ik tevreden was over deze twee “grote” dingen. Vanaf nu kun je dus gewoon naar mariellealexandra.nl gaan en dan kom je ook op mijn blog! Binnenkort zal ik de lay-out van mijn blog ook veranderen en dan ben ik hopelijk helemaal tevreden over mijn blog!

Liefs,
Marielle

Geef een reactie

