Hoi juli

SCAN0113Ik moet bekennen dat ik er nooit echt rekening mee had gehouden, maar ik ben gezakt voor een vak. Doordat we in een presentatie te weinig proces hebben laten zien en alles wat we zeiden aannames leken, aldus de docenten. Dat betekent dat ik pas op 12 juli officieel vakantie heb.. De afgelopen maand is het bloggen er dus nog steeds niet echt van gekomen. Zoals je misschien wel hebt gezien heb ik wél een domeinnaam inmiddels!
In juli zal ik dus nog een groot deel bezig zijn voor school en ik hoop écht heel erg dat ik dan ergens aan het einde mag zeggen dat ik mijn propedeuse heb gehaald. Naast school wil ik graag blijven roeien de komende maand, ondanks het feit dat het seizoen inmiddels is afgelopen.

Verder gaat Perrin weer weg… Hij is pas net terug, maar op 6 juli moet ik weer afscheid van hem nemen. Hij gaat namelijk animatiewerk doen in Italië, voor hem heel leuk maar voor mij toch wel een stuk minder. Helaas kan ik hem ook niet op komen zoeken in Italië, omdat hij daar simpelweg geen tijd voor heeft. Ik vind het echt mega spannend dat hij zolang zo ver weg is en ik zie er echt heel erg tegenop.
Gelukkig hadden we gisteravond nog een laatste feestje op Orca, waar we het nog heel erg leuk hebben gehad samen.

Iets anders heel groots de komende maand: de Nijmeegse vierdaagse. Wat zou ik nu graag zeggen dat ik iedere nacht ga feesten, maar nee! Ik ga samen met mijn twee zussen de Nijmeegse vierdaagse lopen. In juni zou ik heel veel gaan trainen, maar dat heb ik eigenlijk helemaal niet gedaan. Dus het is nog een heel groot vraagteken of ik het wel vol houd, haha. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

Verder zal ik de komende maand een heleboel afspreken met vrienden en vriendinnen en veel werken (Ik begin bij Responsible Young Drivers komende maand! Daar zal ik zeker nog een artikel over gaan schrijven!).

Liefs,
Marielle

Geef een reactie

